המחשבות שמאחורי הבלוג...


הי, שמי מירב פרימו והחזון שלי הוא לעזור לנשים לחיות את חייהן באושר ובהגשמה מלאה. 

בלוג זה יוצא לאוויר העולם לאחר שנים רבות שהכתיבה וההשראה נמצאים בנשמתי והצורך הזה להוציא את זה החוצה, נולד מתוך מסע אישי קטן מן החושך אל האור.

הייתי צריכה לעבור טלטלה קשה מאד בחיי, כדי להבין את התהליך שאותו אני צריכה לעבור, היה זה אחד המבחנים הגדולים שהחיים זימנו לי ולקח לי קרוב לחמש שנים בכדי להתמודד, לעכל ולהירפא ממנו מספיק, על מנת שאוכל לנסות להתבונן עליו מהצד ולהעלות את הדברים על הכתב ולנסות לשתף בשיעורים ובתובנות שנולדו מתוכו.

תהליך מורכב שדרש ממני הרבה כוחות מנטליים ותעצומות נפש להכיר את עצמי באמת וליישם את התובנות אליהם אני מגיעה, עקב בצד אגודל עם כאבי גדילה עצומים אך בסופו של דבר עם תוצאות מדהימות.

בבלוג זה אינני מתכוונת להיכנס לכל פרטי המקרה, מכיוון שמעורבים בו אנשים שחשובים לי. אבל מאחר וההתמודדות הזו שלחה אותי לחפש אחר תשובות בין אם בתוך עצמי בהתכנסות אישית ולמידת התת מודע שמנהל אותי ובין אם בתוך דברי החוכמה שהעניקו לנו כמה מגדולי מדריכי ומורי האנושות, חשבתי שזו יכולה להיות הזדמנות טובה לשתף בכמה תובנות שזוקקו להן מתוך אותו מסע אישי .

אחרי הכול , אם נרצה בכך או לא – כל אחד מאתנו חווה או יחווה משבר בחייו, ולמרות שכל מקרה הוא מיוחד במינו – לרוב, הדרך להתגבר עליו עוברת בדיוק דרך אותו מסלול...למסלול זה אני קוראת מסע היוצרת ועל שלביו של מסע זה , אכתוב מידי שבוע בבלוג זה. 

מאז שאני מכירה את עצמי התעניינתי בתחום הרוח, נפשו של האדם והכוחות הפועלים עליו, כוחו של התת מודע, פסיכולוגיה רגשית, יחסי גוף ונפש, אינטליגנציה רגשית מנטלית ורוחנית,  לאורך כל חיי למדתי את התחום. בין אם בלימודים מסודרים והכשרות שונות, קורסים, ליווי אישי, הדרכות, הרצאות, סדנאות, קריאת ספרים בתחום, כנסים להתפתחות אישית והתנסויות אישיות והתעוררו אצלי הרבה שאלות על מהות החיים, על הסיבה לקיומנו, על דרך ועל גישה לצמיחה והתפתחות, הקשר בין מה שקורה לנו מבפנים למה שקורה לנו במציאות והבנת הכוחות הפועלים עלינו לפי חוקי היקום. מה שפתח בפני עולם מסקרן ומאתגר של ניסיון להבין איך אני בעצם בוחרת לחיות את חיי,  איך אני מייצרת שליטה על חיי , איך אני יוצרת / בוראת מציאות טובה יותר עבורי ועבור משפחתי ומנהלת את חיי באושר ושפע .

וכשאני אומרת מנהלת את חיי הכוונה כמובן על מה שבתחום שליטתי ועל מה שיש ביכולתי להגיב עליו ולשנות בחיי.

הבנתי כמה מאמץ אני מוציאה כדי להיות האישה והאמא המושלמת , הבת הנהדרת, העובדת הטובה, החברה התומכת רק כדי שכולם יהיו מרוצים והכל ימשיך לתקתק כמו שעון

הימים שלי היו עמוסים במטלות ודאגה ולא עצרתי רגע לחשוב מה שלומי בכל הטירוף הזה.

הבנתי שאני רוצה יותר מהחיים , אבל לא ידעתי מה בדיוק. הלימודים וההתפתחות רגשו אותי אבל בו בזמן תמיד היתה סיבה למה זה לא הזמן להתעסק רק בזה. כל פעם שעלתה הקריאה להתחבר למי שאני באמת ולהתחיל לעשות שינוי אמיתי – זה הפחיד אותי.  אז המשכתי בדרך הרגילה והבטוחה.

אבל הקריאה הזו, התחושה הזאת שמשהו עוד חסר נשארת עמוק בפנים . הרצון העז הזה למצוא את היעוד שלי, הצורך להיות מאושרת באמת, למצוא את משמעות החיים, לא נעלמת.

להפך היא מתעצמת. 

מטרת החיים שלנו זו התפתחות, צמיחה וגדילה, אך בתוך כך ישנה תחרות אינסופית יומיומית בין האור לחושך , ההתמודדות הזו היא המקום שלנו להתפתחות ולבחירה למי מבין שניהם לתת את המקום לנצח.

ההתמקדות שלנו תהייה על מה שבשליטה שלנו וחשוב לנו לשנות. לשחרר את מה שלא בשליטתנו. פוקוס על חצי הכוס המלאה, לאורך כל הדרך , לברר עם עצמי מי אני בגרסה המוצלחת שלי? איך אני רוצה לראות את עצמי ? איך אני רוצה להעריך את עצמי ? איך לא לבזבז זמן ומחשבה על העבר ? איך להחליף כאב בשחרור וקבלה? איך להכניס אהבה ולא שנאה? איך לראות את הטוב בתוך הסיטואציה? איך לא ליפול לכעס, לקורבנות, להאשמות, לקנאה? איך לא לתת לפצע המדמם לנהל אותי? איך לא להגיב ממקום של חולשה?

וההבנה העמוקה שהכל בשליטה ובדיוק הבורא ומה שצריך להגיע אליך יגיע .

 הכל כבר נמצא כאן,  עליך להיותפתוחה לקבל את השפע את האינסוף.

ניסים קורים מידי יום, היקום מדויק, אוהב אותך, דואג לך ושומר עליך.

כלומר זה לא משנה עד כמה הנסיבות קשות או לא נעימות עבורך, וכמה באמת את מרגישה כקורבן. תמיד יש לך בחירה להסתכל על הדברים כעל אתגר נוסף בתוך מכלול ההרפתקאות הקסומות של חייך.

וכשאת בוחרת להפסיק להיות קורבן - קשת שלמה של אפשרויות לפתע תיפתח בפניך...

השיעור הטראומתי והקארמתי בחיי הגיע לחיי כדי להעביר לי שיעור באהבה עצמית.
אני מהמקום הזה למדתי להכיר את עצמי, לסמוך על עצמי, לספק את הצרכים והחלומות שלי, לאהוב את עצמי, לעשות בשביל עצמי, בזכות שיעור זה הגדלתי את הבטחון העצמי שלי כדי שאוכל להגיע להגשמת היעוד שלי ממקום של עוצמה, האני הגבוה שלי יבוא לידי ביטוי .
השיעור הטראומתי שחוויתי בחיי נסגר ממקום של תודה ושחרור .

באופן אישי אני יכולה לומר כי עבודת ההתפתחות שלי הצילה אותי , הלמידה שלי פתחה לי דרך , בזכות ההתפתחות שעברתי נשארתי שפויה ועומדת על הרגלים, המטרה שלי להמשיך לצמוח ללמוד ולהתפתח בשביל עצמי, בשביל הילדים שלי, בשביל סביבת העבודה והחברים שלי ובשביל שכל מה שיקרה בחיי יהיה מותאם לאנרגיה ולתדר שלי, לפי הערכים והתחושות שאני רוצה לחוות באיזון חוזר ובסינרגיה

ההחלטה להעביר את המידע באמצעות בלוג זה הינה שליחות בעיני. אני רואה בבלוג זה מדריך להעצמה ולהתפתחות אישית שגם בעבורי מהווה הזדמנות להמציא ולשפר את עצמי כל פעם עוד קצת בגרסה מדויקת יותר .

כולנו ראויות לקבל אהבה. אין פשרה בלחיות את החיים ולא לידם.

מעבירה את הקסם הזה הלאה אליכן באהבה עצומה.

שלכן , מירב. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

"לך אחרי האושר שלך והיקום יפתח בפניך דלתות במקום שהיו בהם רק חומות " גוזף קמפבל

עקרון 10/ 90 ואיך הוא פועל לטובתך.